Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud

Reviews Strategische marketing

8,3 van de 10

8,3 uit 6 ervaringen


Om de betrouwbaarheid en transparantie van al onze reviews te waarborgen hebben wij ervoor gekozen om onze reviews door een externe partij te laten verzamelen. Wij hebben hierbij gekozen voor de Feedback Company. De 50 meest recent verzamelde reviews waarvoor de deelnemer toestemming heeft gegeven, worden getoond op deze reviewpagina.

Wil je graag weten wat het reviewbeleid is en hoe een reviewpagina tot stand komt? Klik hier voor meer informatie

  • We hebben veel modellen geraadpleegd, wat erg fijn was. Voor het maken van een echt strategisch marketingplan was de tijd te kort. Dan hadden we meer lesdagen moeten hebben en de hoofdstukken op kunnen knippen verdeeld over de lesdagen.

    Linda Lansdaal - Albers
    9 van de 10
  • Het was top, een enorme verrijking voor mijn werk/sector, een middengolf link. Het is een van mijn beste investeringen in trainingen geweest, en een feestje om naar de trainingsdagen te gaan. De huiswerkopdrachten maken was ook erg prettig; het was wel veel stof om door te nemen, maar de praktijkoefeningen maakten het levendig en concreet/dicht bij de eigen praktijk.

    Anonieme reactie
    10 van de 10
  • Ik vond het heel leuk om uitgedaagd te worden en zelf de structuur aan te brengen/in te zien gedurende de bijeenkomsten, al kan ik me voorstellen dat anderen hier moeite mee hadden. Ook het betrekken van andere items van marketing die niet in het leerboek staan werden bij bijeenkomsten besproken wat een extra dimensie aan de bijeenkomsten gaf.

    Anonieme reactie
    8 van de 10