Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud
Digitale marketingstrategie

Nu ook te volgen in de avond!

Training Digitale marketingstrategie

Maak van je strategie een succes met online marketing

  • Vertaal je digitale marketingstrategie succesvol naar een marketingplan
  • Zorg voor direct en meetbaar resultaat met een online marketingstrategie
  • Versterk je marketingstrategie met gerichte digitale elementen

Bekijk alle details

Uitvoering
Training
Duur
3 dagen (9 weken)
Startmoment
Start al in februari
Onderwerpen

Dit ga je leren in de training Digitale marketingstrategie

Wil jij graag contact houden met je (potentiële) klanten? Dan is een goede strategie onmisbaar. Tijdens de Digitale marketingstrategie training optimaliseer je de marketingstrategie van je organisatie door digitale elementen toe te passen. Je vertaalt dit naar een concreet marketingplan. Daarnaast voer je analyses uit op de conversie van digitale toepassingen om de resultaten te verbeteren.

Tijdens deze training neem je de uitwerking van je eigen digitale marketingstrategie onder de loep. Met de inzet van sociale en digitale media en het gebruik van digitale content, versterk je de marktpositie van jouw organisatie. De nieuwe kennis die je opdoet, helpt je alle elementen op elkaar af te stemmen en een stevige strategie te ontwikkelen. Op deze manier verbeter je de klantbereikbaarheid, verhoog je de conversie en behaal je betere resultaten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Digitale marketingtrends en -ontwikkelingen
  • Customer Journey
  • Online en sociale media en hoe deze succesvol in te zetten
  • Digitale content
  • Digitale marketingstrategie vertalen in een plan
  • Doelen stellen en meten

Resultaten

  • Je kent de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing
  • Je verbindt de digitale marketingstrategie aan de doelen van de organisatie
  • Je verbetert de marketingstrategie met digitale elementen
  • Je brengt de digitale marketingstrategie in de praktijk met een marketingplan
  • Je behaalt een hogere conversie door de inzet van digitale en sociale media

Ontwikkel een succesvol digitaal marketingplan

Voor wie?

Als marketingprofessional wil je de vele ontwikkelingen in jouw vakgebied bijhouden. Je koppelt de online mogelijkheden aan de algemene marketingstrategie en verwerkt dit in een digitaal marketingplan. Zo werk je aan een verbeterde klantbinding, wat leidt tot het succes van je bedrijfsstrategie. Ontdek hoe je dit mogelijk maakt voor jouw organisatie tijdens de training Digitale marketingstrategie.

Kosten

De totale prijs is opgebouwd uit de volgende componenten:

Training

De trainingsprijs is € 2.145,00 (excl. 21% btw).

Betaal je de training zelf? Dan profiteer je automatisch van een supervoordelige regeling. Je betaalt namelijk géén 21% btw, maar slechts een toeslag van 10%. Je prijs is dan € 2.359,50.

Materiaal

De prijs voor het lesmateriaal is € 122,52 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:

  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving
  • Succeskit SUAS NL
  • Digital marketing strategy (book)

Arrangement

De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. btw).

Kies je voor de avondvariant? Dan is de arrangementsprijs per avond € 40,00 (excl. btw) voor gebruik van de accommodatie en koffie/thee.

Programma

Online kick-off

In de online kick-off op de leeromgeving worden jouw leerdoelen en werkcontext in kaart gebracht. Een aantal dagen voor aanvang van de training start je met de eerste opdrachten.

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de leeromgeving.

Bijeenkomst 1 t/m 3:

  • 1 dag van 09.30 tot 17.00 uur

Train je virtueel? Dan passen we het rooster aan: een training die oorspronkelijk een dag duurt, verzorgen we virtueel in twee bijeenkomsten van 3,5 uur. Op die manier zorgen we ervoor dat je geen volle dagen achter je scherm zit en blijf je fris genoeg om de stof op te nemen. Bekijk het rooster voor je lesdagen en tijden.

Deze training is ook als avondvariant te volgen. Dan passen we het rooster aan: een training die oorspronkelijk een dag duurt, verzorgen we dan in twee avonden van 3,5 uur.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.

Diploma

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van SUAS. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.

Incompany

Staan meerdere collega's voor dezelfde uitdaging? Dan is 'incompany' de ideale optie. Deze opleiding of training kan namelijk ook binnen jouw organisatie worden georganiseerd. Ons gespecialiseerde zusterbedrijf Relevance zal dit maatwerktraject samen met jou ontwikkelen. Relevance past de opdrachten en voorbeelden dan aan op de praktijksituatie in jouw organisatie.

Pluspunten van Incompany

  • Efficiënt - Je brengt in één keer de kennis en competenties van complete teams naar een hoger niveau.
  • Hoog rendement - De specifieke leerdoelen en -wensen van jouw collega's staan centraal.
  • Borging - We maken gebruik van actuele praktijksituaties voor optimale borging van leerdoelen.
  • Altijd - Jij bepaalt het moment waarop we de opleiding of training organiseren.
  • Overal - We organiseren de opleiding of training waar jij wil. Binnen of buiten je organisatie.

Advies aanvragen

)

Nu starten met de training Digitale marketingstrategie

Digitale marketingstrategie

Maak van je strategie een succes met online marketing

  • Vertaal je digitale marketingstrategie succesvol naar een marketingplan
  • Zorg voor direct en meetbaar resultaat met een online marketingstrategie
  • Versterk je marketingstrategie met gerichte digitale elementen

Vragen of advies nodig?

Klik op onderstaande links om hulp te ontvangen

Meta Mosel

Opleidingsadviseur

)

Gerelateerde opleidingen

Deze opleidingen zijn misschien ook wat voor jou

  • Contentmarketing

    Bind meer (potentiële) klanten aan jouw organisatie!

    8,0 van de 10
    (4 beoordelingen)
    Contentmarketing
  • SEO en SEA

    Met de juiste content op weg naar betere vindbaarheid

    SEO en SEA